wtorek, 26 grudnia 2006

N Seoul Tower

W Boże Narodzenie zachciało mi się obejrzeć Seul z najwyższego punktu w mieście, czyli z Seoul Tower (albo też NamSan Tower jak niektórzy ją nazywają). Szkoda tylko, że zapomniałem o jednym małym szczególe. Otóż Koreańczycy nie spędzają świąt wraz z rodziną, lecz z ukochaną/ukochanym i dlatego też wjazd na górę, na której znajduje się wyżej wspomniana wieża, zajął mi bagatela półtorej godziny. A to dlatego, że ktoś powiedział jakoby Seoul Tower był najlepszym miejscem na randki (przypuszczam, że to było w jakimś filmie), więc kilkaset par przyszło dziś podziwiać panoramę miasta. Zdaje się, że chyba ja byłem tylko bez drugiej osoby, ale za to z aparatem dzięki któremu możecie oglądać te oto zdjęcia.

크리스마스 때 보통 폴란드사람들이 가족과 시간을 지내는데 난 오늘은 서울 제일 높은 곳에서 한국 수도를 보고 싶게 됐다. 서울 타워라면 제일 높은 곳이다. 그렇지만 한국 드라마대로 그곳은 제일 높은데다 데이트를 위하야 좋다. 그래서 도착하니까 커플 많더라구요. 나밖에 혼자 온 사람이 없었는데 난 카메라를 가져서 그런 사진을 볼 수 있다.











1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Musze powiedzieć że zdjęcia Seulu w nocy są przepiękne ^_^ Tak trzymaj fajowy blog :D