niedziela, 28 stycznia 2007

Wolne

To już ostatnie wolne dni, od poniedziałku zaczyna się nowy semestr i kolejne dziesięć tygodni nauki. Dlatego też wybrałem się dzisiaj do kina, na premierę nowego filmu 최강로맨스 (ChoeGangRomaensy, pol. Najsilniejszy Romans). Udało mi się zobaczyć na żywo aktorów, występujących w tejże produkcji, m.in. Lee Dong Wook i Hyun Young. Przed seansem powiedzieli dosłownie dwa zdania na temat filmu, a jako bonus Hyun Young zaśpiewała piosenkę i to by było na tyle jeśli chodzi o gwiazdy. Co do samego filmu to nie jest to produkcja, która rzuca na kolana, nawet chciałem wyjść z sali, bo głos głównej bohaterki był nie do zniesienia. Jakoś jednak wytrzymałem do końca, a potem już tylko spotkanie ze znajomymi i nawet się nie obejrzałem jak minął kolejny dzień w Korei.

월요일부터 새 학기 시작하는데 아직 방학 있으니까 오늘은 극장에 '최강 로맨스’ 보러 갔다. 오늘은 개봉이니까 영화에서 나오는 배우를 볼 수 있었는데 이동욱, 현영은 영화에 대해서 좀 이야기 했다.














1 komentarz:

Anonimowy pisze...

영화 재미있었네요.현영의 목소리가 이상하지 않았으면...