niedziela, 6 maja 2007

Dziś na obiad- KimBap

Tym razem trochę kulinarnie. Oto opis jak przyrządzić kimbap. Nie wiem czy wszystkie składniki są dostępne w Polsce, dlatego można użyć do wypełnienia tego co się chce. Najważniejszy i tak jest ugotowany ryż oraz sprasowany wodorost. Jako wypełnienia można użyć kawałka szynki, tuńczyka, rzepy, marchewki, jajka przyrządzonego na omlet, wodorostów, itd. Składniki użyte przez nas do wypełnienia należy pokroić w podłużne kawałki tak jak na zdjęciu. Następnie na jednej połowie sprasowanego wodorostu kładziemy równiutko ryż. Następnie cztery plasterki mięsa, tuńczyka itp. Tak przygotowany kimbap zwijamy w rulon i kroimy na równe kawałki.
Smacznego.






3 komentarze:

Anonimowy pisze...

proste ;]

Anonimowy pisze...

Hej, ależ mi brakuje tego Kim-Bab. Byłam w Korei 8 miesięcy w Paju - pracowałam w English Village. Może miałeś okazję zwiedzieć? Kim-bab to zdecydowanie coś czego najbardziej (oprócz poznanych wspaniałych ludzi) mi brakuje! Ależ bym tak zjadła kawałek! A jak oglądam zdjecia jakie załączasz to mi wspomnienia wracają! Dzięki!!!

Crube pisze...

Ja niestety ma pewien uraz do KimBabów sprzedawanych w sklepach- przez pewien okres były moim jedynym śniadaniem;p Jednak taki domowej roboty- palce lizać.